Här är inslaget om rånet som vi gjorde i måndags. Jag filmar och Järkan är reporter. Vet att det är oskarpt på vissa ganska viktiga ställen och jag är arg på mig själv över det, men tror jag var så uppe i varv att jag bara spelade in när vi fick intervjuerna.
Det var väl inget fel på detta!
SvaraRaderaDet gäller bara att vara på rätt ställe vid rätt tillfälle.
Pappa Jan
BRA Jobbat
SvaraRaderaPappa
Vad duktiga ni är! :D jag såg då ingen oskärpa så du analyserar lite för mycket tycker jag ;) SKITBRA!
SvaraRadera