måndag 29 juni 2009

MÅNDAG

Igår så var vi iväg och bada igen, jag Edda och Gina. Badarna!
Det började med att jag och Edda åkte till kupolen för hon skulle köpa skor och bh. Hon hade lite skoångest först men hon hittade i alla fall ett par fina. :) Sen kom Gina och då var jag tvungen att bjuda på mat... Sen drog vi hem till mig och kom inte iväg förens typ fem när det hade kommit en massa moln :( Men vi åkte i alla fall till Tunaåstrand där vi träffa Sebbe och Hampus. Det slutade med att alla hade blöta kläder när vi åkte därifrån. Alla slängde i mig precis när jag hade klätt på mig... Gissa om jag var glad? xD
Sen sov Edda hos mig, kul hade vi! Även om det är en mindre pasta slev hemma hos mig
haha xD

Idag så har jag vart på konfan och jag har klippt mig! Klippte bara topparna eftersom det behövdes, dom var ganska slitna. Så håret är bara kortare. Men jag vart inte onöjd i alla fall:)

xoox

1 kommentar:

Giina sa...

haha oohh en tia ;D ja det blev vell en ganska lyckad dag tycker jag xD (Y)