tisdag 28 juli 2009

INLÄGGS RUBRIK!

Det var sol idag! Första gången på riktigt länge och jag hade shorts på mig! :)
Det kändes nästan lite naket efter att man har haft jeans på sig en väldigt lång tid.
Träffade Gina på kupolen idag. Vi hittade riktigta fynd. Gina sa att hon ALDRIG hade shoppat såhär mycket, hon köpte tre plagg.. <3
Men vi hittade en sjukt snygg luvtröja som vi båda vart förälskade i. Sen visade det sig att det var REA på den! Vi bestämde oss för att dela på tröjan eftersom det var den sista. Så nu blir det som vårat lilla barn som bor hos oss varannan vecka. Ska lägga upp en bild på den sen, den är så fin<3
Jag köpte även en vanlig svart cardigan på rean, sen köpte jag en blå cardigan som är jätteskön från Gina Tricot.
Det blev alltså en lyckad dag. :)

Kärlek och kyssar åt eder alla.

2 kommentarer:

Giina sa...

EN väldigt BRA dag :D:D mahahaha!! jodå men inte så nöjda köp då :D hahha ja det får bli vårat lilla barn :D <33

elin sa...

jeeey, du läser båda mina bloggar;)duktig flicka,haha. Grattis i eterskott!!!!!!!!!!:D:D:D<3