tisdag 4 maj 2010

I'M NOT AFTER FAME AND FORTUNE, I'M AFTER YOU

Älskar inte ni bara när man vaknar på nationella provdagen och upptäcker att man har försovit sig en timme och att provet precis har börjat. Jag vet att jag gör det i alla fall. Fick släppa allt, klä på mig och köra snabbt som satan för att komma 20 min försent. Men våran lärare är så schyst så det gjorde inget, jag fick göra provet ändå. Jag hade ställt klockan på 7, men den hade tydligen stått och ringt i en timme. Jag ska fan skruva upp maxvolym tills imorgon!
Grattis till Isabelle/Lima/Blondie #2 som fyller 17 idag! Hedrar henne med en fin bild:

Vet att du kommer älska mig nu, puss och grattis!

6 kommentarer:

Bella sa...

hahahahahaha din jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Giina sa...

Alltid en skönhet :D Grattis Pluttinutt

Isabelle sa...

tur du inte har lika framgångsrik blogg som jag hade!!! ;) ;)

Linnea Holgersson sa...

Vet du väl inte, jag kanske har jättemånga läsare bara att de inte kommenterar? :O

Isabelle sa...

du brukar ju skriva att du bara har tre eller fyra läsare.......!

Linnea Holgersson sa...

det är ju bara skämt, haha för att det brukar bara vara tre fyra av dem som faktiskt kommenterar ;)