tisdag 6 juli 2010

NÄR MUSIKEN DUNDRAR SÅ HÖGT ATT DITT HJÄRTA SLÅR I TAKT MED DEN VET DU ATT DU LEVER

Jag vill dansa med kineser igen, dansa tills jag svimmar, skrika tills min röst spricker men utan att bli hes dagen efter. Jag vill äta våfflor och få choklad i hela ansiktet, jag vill bli galen när min favoritlåt spelas. Jag vill hoppa i takt med musiken så att det värker i hela kroppen dagen efter. Jag vill stå ihoptryckt med människor jag aldrig kommer lära känns och svettas floder och känna att man lever. Jag vill vara uppe hela natten utan att bry mig om någon morgondag.

Peace & Love 2010

3 kommentarer:

Bengan sa...

fan vad jag kommer att sakna P&L 2010!! det va fan det bästa på länge :D sjukt roligt när vi dansade med kineserna och när vi hade våran P&L boll som alla fick skriva sitt namn på och mycket mer.. orkar inte skriva upp allt men det va helt perfekt! kunde inte bli bättre speciellt när man va med världens bästa kompisar! :D

Linnea Holgersson sa...

Fan vad kul vi hade! :D hade inte kunnat haft roligare än med er! Vi får se till att ha lika kul nästa år :D

Giina sa...

Peace and Love 2010 <3

Man har alltid sjukt roligt med er! :D