tisdag 6 december 2011

10

Eftersom jag har sån blogg/insprations torka så tänkte jag vara lite personlig såhär på aftonen. Så här är 10 sanningar om mig själv.
1| Jag är en sån jävla tidsoptimist. Speciellt när det gäller bussar. Känns som jag springer till bussen hela tiden.
2| Svensk. (Bra). Musik. Är. Min. Passion.
3| Är slavrig och lat på ett pedantiskt sätt. Gillar att ordning och reda i oredan.
4| Jag HATAR harkrankar och andra stora flaxande småkryp som inte är fjärilar.
5| Har även en pinsam fobi för valar.
6| Gråter minst en gång under ett avsnitt av Greys anatomi, nästan varje gång.
7| Jag skulle vilja skriva en bok och få den publicerad.
8| Jag har en brun fläck i vänstra ögat.
9| Flippar ur när jag ser riktiga B-kändisar (av någon konstig anledning)
10| Tonfisk, messmör och oliver går inte ens att tvinga i mig. Men annars äter jag allt.

Inga kommentarer: