söndag 22 januari 2012

YTLIGHETER

FAVORIT...
Plagg: Min svart skinnjacka, passar till allt och grymt snygg. Ska väl vara tråkig och säga mina svarta jeans också.
Väska: Min träningsväska från F&S, man får plats med verkligen allt utan att den är för stor.
Skor: Mina svarta vinterkängor, snygga men fodrade och värmer fossingarna.
Accessoar: Min silverklocka, använder hela tiden trotts att den fungerar lite som den vill.
Frisyr/er: Nytvättat utläppt hår eller en enkel hästsvans, slutar alltid att jag sätter upp håret i en hästsvans.
"Vill ha"-plagg: Kommer inte på bara ett.. Hela Angelica Blicks garderob duger bara.
Hårprodukt/er: Älskar mitt schampoo och balsam från Joico, magi för håret.
Make up: Min ögonbrynspalett från MUS. Mina ögonbryn hade inte existerat utan den.
Nagellack: För de mesta svarta eller mörkröda nu när de är vinter.

Inga kommentarer: