onsdag 3 oktober 2012

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA


En av mina bästa vänner fyller år idag. Nitton äntligen Saga! Vi som har gått i samma klass sedan 7an, men inte blivit kompisar förens på gymnasiet. Hur kunde jag gå tre år och missa en sådan som dig?? Vi har genomlidigt läxhögar och milslånga svordomsramsor med varandra. Projektarbetet från helvetet. Mys pys kvällar som alltid spårar ur och ett kilo saffransdeg på golvet. Gjort "lumpen" tillsammans. Stått på ett flak och skrikit "vi har tagit studenten!!!". DD-jobb som ibland innebär att sitta i Mora en timme på donken och beskåda historiens störta buttcrack. Vi har gått igenom 100 hårfärger tillsamman, en från min sida och 99 från din. Du gör alltid min dag gladare och bättre, som en liten solstråle! Finns nog inte en sådan glad och helt genomsnäll människa som dig! Älskar dig min fina vän och önskar dig världens bästa dag.
Gör ont i hela mig att jag inte är hemma med henne idag och firar... Men firas ska hon göras!!

Inga kommentarer: