söndag 18 november 2012

JAG OCH MINA GLITTERBYXOR EN LÖRDAGKVÄLL

Vilken toppenhelg. Lördagen spenderades i Birsta med frukostbuffé på Ikea och allt. På kvällen var det fest och mina ben glittrade. Alla drog till statshuset där i princip bara vår klass var på dansgolvet, de andra satt på stolar och blängde. Riktigt kul hade jag i alla fall, för idag har jag så ont i nacken att en stödkrage skulle behövas. Sen har jag städat och på kvällen tittade vi på Breaking dawn del 2 på bio. Den filmen var den sämsta av alla twilight filmerna. Vart så cheesy och töntigt ibland att jag inte kunde hålla mig för skratt. Klart bästa karaktären genom alla filmerna är Bellas pappa, han är den enda med ironihumor.

3 kommentarer:

lovisa sa...

sjukt fina byxor!! Vart kommer dom ifrån?? :)

Linnea Holgersson sa...

Tack!! De är faktiskt inte ett par byxor egentligen hehe. Utan ett par tights från barnavdelningen på Cubus!

carro sa...

Hej! Har ett par liknande tights men har svårt att veta vad jag ska bära dom med. Vad hade du till?