måndag 7 januari 2013

NÄR DU OCH JAG VAR KUNGARNA ÖVER INGENTING FRÅN INGENSTANS

Lite bilder från min vardag under "lovet". Hunnit med rätt mycket; hockeymatch, släktträffar, snowboard åkning med kussarna, nyårsfirande, mys och degkvällar i soffan, timmar på det nya gymmet, glögg/vinkväll med mina bästa tjejer, fikafikafika, hängt med mysen och stulit en massa kyssar. Däremellan ett försök till pluggande. Även om tre veckor gick jättesnabbt. Nu har jag ynka två och en halv dag kvar i Borlänge innan jag beger mig till Sundsvall igen. Kommer bli jättejobbigt att åka och lämna allt när det för en gångs skull börjat kännas som vanligt igen, men  jag har också en längtan till ångestvännerna i Sundsvall. Hoppas min lägenhet står kvar och att osten inte har krupit ut själv ur kylskåpet...

Inga kommentarer: