måndag 23 februari 2009

Träna, träna...


Idag så var jag så duktig att jag tog bussen ner till F & S och tränade! Aerobic 2. Alltså snacka om att ledaren har energi. Hon hoppar runt och visar hur vi andra ska göra, samtidigt som hon skriker åt oss att kämpa på. Själv så hade man all koncentration på att göra rätt och inte snubbla, haha. Men efteråt så känner man sig riktigt duktig, speciellt eftersom jag var på Intensiv igår. Det är jobbigt...
Men sen när man kom hem så hade min bror bakat en kladdkaka som en kompensation eftersom han hade ätit upp en som jag bakat. Haha och då var det svårt att hålla sig. Men jag tog en ändå, med te och äpple. Man ska ju faktist äta något efter man har tränat, hehe. Samtidigt som jag läste en av mina favorit böcker, När jag hör din röst. Mysigt.

Inga kommentarer: