lördag 28 februari 2009

Falun


Var i Falun i Onsdags. Gina ringde mig och sa: "Har du lust att hänga med till Falun? Du måste vara hemma hos mig om en timme."
och jag tänkte okej men först ska jag klä på mig och sminka mig och äta, sen kolla busstider...
Sen tänkte jag EN TIMME!? På den tiden så skulle jag göra allt det där PLUS att jag skulle åka genom halva stan. Så jag fick världens panik och sprang runt i huset med tandborsten i munnen och byxorna på huvudet. Sen när jag äntligen var påklädd och hade lyckas att ta mig ner på stan så kom jag på att jag kunde ju ta bussen till Falun själv och Sen möta henne där. "Pucko" tänkte jag till mig själv när jag sjönk ner på bussen och bara sov hela vägen till Falun. Lugnt och skönt. Dagen var solig, som tur va. Det var riktigt mysigt! Sen när vi vart hungriga så delade vi på en macka och jag tog en café latte. Gina tycker inte om kaffe, hon tycker att det smakar maskin. Men det verkade som hon hade ändrat sig sen när hon klunkade ur mitt glas, haha. Gott var det i alla fall.
För min del så blev det en ny väska, halsduk, present till min bror som fyller år i morgon, underkläder. Lyckad dag! Tack Gina

Inga kommentarer: