söndag 22 februari 2009

saknaden


Är det bara jag som är lite trött på all denna snö?
Jag vet inte hur det ser ut hos er, men här så verkligen öser det ner slask snö. Eftersom tempraturen ligger runt nollan. Jag längtar verkligen till lite sol.
Bilden är tagen från sommaren 2008 i Juli. Det var en bra månad. Vi hade så himla mysigt då. Jag och två kompisar åkte iväg på classic car week i Rättvik och sen gick vi på drvie in bio som dom hade arangerat på travbanan. Det är så himla coolt på ccw, för alla har sånna där gamla raggar bilar i coola färger. Sen kom vi i min kompis mammas gamla volvo, haha. Men det var grymt kul ändå. Filmen vi såg vara Mamma mia, som säkert alla har sett nu. Då låg vi på motorhuven och tittade på en riktigt stor skärm som dom satt upp. Det var en riktigt riktigt lyckad kväll. Sen var man ju grymt trött när man kom hem vid två.
Nej, nu får solen ta och titta fram bland molnen innan jag dör.

Inga kommentarer: