fredag 22 maj 2009

STOCKHOLM

I ondsdags så var vi iväg till Stockholm för att besöka Riksdagen. Det var Jag, Gina, Lisa, Anna och en massa mer från vår skola. Inne i riksdagen så var vi tvunga att gå igenom en såndär tull som man har på flygplatser. Det var lite läskigt. Men det gick bra i alla fall. Camilla hette hon som visade oss runt och hon var duktig på att prata. och då menar jag både positivt och negativt. hon pratade bra så att man förstod, men hon pratade väldigt mycket och länge så att man höll på att somna. Efter besöket så fick vi gå på stan. Gina sprang runt som en duracell kanin men öppen mun när hon såg alla affärer. Jag försökte hänga på så gott jag kunde. Det blev i alla fall två köp. Det ena var ett par solglasögon från Top- shop och det andra ett sommarlinne från BikBok. Jag hade inte världens bästa skor på mig så jag fick jätteont i fötterna efter en hel dag på stan. på slutet så höll jag i Gina och och fick nästan släpa mig till tågstationen.
Men trevligt var det i all fall:)
Yogurt Smoothie på Gallerian

Lisa utanför Riksdagen


Gina



1 kommentar:

Giina sa...

hahaha xD jag kötte mig ganska bra för att vara där första gången faktiskt x) haha jaa dej fick man ju nästan dra :P mwn kul vare <3