lördag 9 januari 2010

9th January

Jag är fortfarande hemma och är sjuk, men jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för nån dag sen... Alltså måste vara det tråkigaste som finns att vara sjuk. Det kanske är skönt att vara hemma och koppla av i början, men sen när man har tröttnat på teve och dator så finns det inget att göra. Och inte har jag något intressant att skriva heller. Jag har gått runt i mjukiskläder och tittat på film med äckligt hår, måste duscha det ikväll.
Men nu som omväxlings skull så tänkte jag... titta på en film. Punkt.
Men det blir en grymt bra film i alla fall, A walk to remember! Jag älskar den, men den är sorlig.

kram

2 kommentarer:

Giina sa...

varför tittar du bara på sorgsna filmer ;)

Jeanette S sa...

Stackare! Krya på dig!!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!