lördag 2 januari 2010

Sammanfattning av mitt 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Jag åkte på STUM & Rock for Moc, grymt kul! PLUS att jag blev brunare 2009 än vad jag någonsin har blivit! Det blir att slå i år, hehe



Höll du några av dina nyårslöften? – Gjorde en lista på saker som jag ville göra och jag höll alla förutom en.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
Dog någon som stod dig nära? – Nej, som tur var >

Vilka länder besökte du? – Lanzarote!
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? – Mer resor, en kick as sommar och en roligare födelsedag…

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – Det är mycket jag kommer minnas men inga datum, haha. Kanske när jag började gymnasiet på Haga 18 augusti och balen 9 Juni.
Vad var din största framgång 2009? – Självförtroendet, min bränna och många nya kompisar!


Största misstaget? – ATT JAG KLIPPTE AV HÅRFANSKAPET I VÅRAS!!!!
Har du varit sjuk eller skadat dig? – Nej faktiskt inte! Bara förkylningar tror jag.
Bästa köpet? – Min dator! Men den fick jag ju i present.
Vad spenderade du mest pengar på? – Onödiga saker, haha…

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att jag fick nya kompisar och fixade vänskapen med de gamla.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- Ayo technology med Milow från sommarkonfan i fotboll!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Det var väldigt berg-och-dal bana i år, men var jag nog ledsnare än vad jag brukar vara :( Men det ska jag inte bli i år.
Vad önskar du att du gjort mer? – Rest och spenderat mer tid med gamla kompisar

Vad önskar du att du gjort mindre? – Vart sur på mina föräldrar utan anledning…

Hur tillbringar du julen? – Med familjen i hemma.

Blev du kär i år? – Nej :/

Favoritprogram på TV? – fortfarande som etta: desperet housewifes! Men en ny favorit är Gossip Girl!
Bästa boken du läste i år? – Hungerspelen!
Största musikaliska upptäckten? - Väldigt många nya härliga band!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – En dator!

Något du önskade dig men inte fick? - Jag tror jag önskade mig en ny gammal cykel som jag inte fick, haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?- Blev uppvaktad, åt tårta och ägnade större delen av dagen vid min nya dator, lame… Men sen bjöd Gina och Sandra med mig till Leksands sommarland några dagar senare! Det var kul!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Ja det var många saker som hade kunnat vara bättre, men man kan ju inte få allt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? – Skitsnygg såklart! Haha nej men ibland gillar jag min stil och ibland hatar jag den. Den är nog rätt avslappnad men snygg, hoppas jag haha..

1 kommentar:

Giina sa...

haha :D tur då! nu tänker jag härma dig och göra en sån här jag med ;D