onsdag 2 juni 2010

BARA FÖR BRA...

Igår var det den sista gymnasiefesten för denna termin. Jag hade så jävla kul! Fast såg ingen röd baddräkt, det vart jag lite besviken för haha. Riktigt lyckad kväll, tack tjejer!
Imorgon så ska vi ha utsprak för treorna eftersom de tar stundenten. Vi har planerat en del hemska grejer som de ska göra, hehe. Tar med kameran! Kan avslöja så mycket som att jag och Gina var och köpte 14 kg mjöl på ICA idag. Vad vi ska göra med det får ni se imorgon, haha.
Nu ska jag ut och springa! Fick föresten reda på slutresultatet i Engelska A, MVG!!!! Fatta om jag är nöjd?!

4 kommentarer:

bengan sa...

ska det inte stå utspark istället för utsprack? :O

Giina sa...

utsprack! hahahaha xD

Linnea Holgersson sa...

Men FUCK YOU... båda två

elin sa...

Grattis för Mvg!! Bra också att du hade kul:):):):)Hur kunde ni bära 14 kilo????

SV: 100% säker, en somalie