söndag 20 juni 2010

GRILLKVÄLL

Kom nyss hem från Anna och Mia, utvilad och mätt.. Skoja, trött as hell och starving. Jag tycker det är coolt att prata engelska, ok? Nej men vi hade det jättekul! Tur med vädret också förutom en gång mitt i natten, men solen sken hela kvällen! Sen sov alla över i deras vardagsrum och vi titta på film hela natten. Dagen efter så titta vi på Världarnas krig och jag kom på värsta coola bandnamnet: Disturbing (Disaster, kommer inte ihåg?) metaphor
Första singeln Shut up and listen, andra populära uppförljare Stop eating my leg och Hi dad, I killed an alien today.
Vi hade sovit typ 4 timmar den natten...





3 kommentarer:

edda sa...

hahahah bästa bandet ever :D hahah

Giina sa...

SOMMAR! <3

edda sa...

haha jag skulle kunna tänka mig att originalet var längre :P om jag hunnit skriva klart ;)