lördag 11 juni 2011

SJUNG OM STUDENTENS LYCKIGA DAR

Igår avlsutade mina fina vänner och min storebror tretton år i skolan! Vädret  var underbart (stekande varmt och brända axlar) alla var så glada och jag förstår varför detta är en av höjdpunkterna i livet. Bara längtar tills det är min tur nästa år!! Det blev stressigt att hinna med allas student, men vi lyckades få ihop det. Hampus inspring, Sebbes och Emils utspring och hagas utspring. Sen gick jag, Gina, Saga och Emma till stan och kollade på flaken och planerade inför vår egen student. Efter det var det studentskiva med familj och släkt hemma med cheesecake. Det bästa är att vi har typ tre cheesecake tårtor kvar haha! Men GRATTIS alla vänner och min bror, jag älskar er alla och hoppas ni vet det!
Bilder från kvällen kommer senare idag!

Inga kommentarer: