söndag 31 juli 2011

MAN FYLLER BARA ARTON EN GÅNG


Lite suddiga halvkassa bilder från gårdagen, ni ska få fler såfort Gina ger mig sin kamera (Vilket aldrig kommer hända haha, lovade er biler från Blidö också om jag minns rätt..)
Kvällen började hemma hos mig med att jag och Gina förberdda allt, lyssnade på hög musik och drack sangria. Efter lite brännskador, panik och lökhackning med skidglasögon fick jag stress fixa mig. Vi var några stycken hemma hos mig och förfestade innan vi drog ner till Klin och senare mot natten S2. En något yr och spårad kväll för min del, men man fyller bara 18 en gång! Riktigt kul hade jag i alla fall och ser fram emot många fler sånna! Tack alla fina för att ni firade med mig!
Idag, efter ett plågsamt städpass, har jag legat i soffan framför teven som en zombie och mått som man förtjänar. Nu ska jag fixa lite käk!

Inga kommentarer: