måndag 4 juli 2011

PEACE & LOVE DEL TVÅ

Här är de sista bilderna från Peace & Love. Har haft så sjukt kul! Har träffat nytt mycket trevligt folk både på campingen (där alla är bästa kompisar) och utanför. Har gjort mindre smart val (håkan kassen! rip) Har inte sovit bort en sekund. Har dansat mig genomblöt av svett (inte nice någonstans). Har skrikit mig hes (någorlunda, gjorde så gott jag kunde). Har haft grymt kul med mina underbara kompisar. Har sett mina favorit artister live. Hört min favoritlåt live och gråtit mig igenom den (haha). Och Håkan avslutade allt på ett magiskt sätt som bara han kan, han är gud alltså. Så nu är det dax att säga hejdå och tacka för Peace & Love för i år. Hört att HOFFMAESTRO är bokad till nästa år, så nu ser jag framemot Peace & Love 2012!

Inga kommentarer: