torsdag 21 juni 2012

ALANYA DEL TRE

Sista drösen Alanya bilder, från fredagen och sista kvällen. Vi begav oss till ett vattenland på dagen och lät barnen inom oss leka av sig. Inte riktigt som jag hade förväntat mig, men hade sjukt kul!
På kvällen körde vi all in eftersom det var sista utgången. En av de bästa kvällarna om jag får säga det! Jag kom på den brillianta idén med en liten tävling. Den som kunde sno flest lösa lättåtkomliga grejer (som drinkpinnar, tändare, visselpipor osv) vann. Sjukt stolt över guldmasken jag lyckades norpa åt mig från en bartender. Sen spårade det ut när jag och Gina övervägde att ta med en stol hem och jag fick en mopedhjälm på huvudet och tänkte:SPRING!
Lämnade värmen och Alanya ofrivilligt, men med lättnad att komma hem till det normala. Galen och grymt kul vecka med mina tre bästa tjejer! Kommer nog inte vara sen på att göra om detta.

Inga kommentarer: