söndag 10 juni 2012

JAG LEVER

HEJ! Har ni saknat mig? Antagligen inte. Tänkte bara medela att jag överlevde studentresan lindrigt med endast blåslagna ben och skrapsår. Hade det riktigt riktigt riktigt RIKTIGT kul nere i Alanya en hel vecka med mina tre favoriter. Både trist och skönt att vara hemma. Bilder kommer snart så fort jag får tid!
Idag har jag bara pysslat om mig själv, myst med Sebbe och kollat fotboll. Imorgon börjar festen på allvar,studentveckan, och på fredag är det min tur att springa ut. Helt sjukt.
Fattar bara inte hur jag ska orka med en vecka till av festande, tur man är ung! Kommer antagligen inte hinna blogga så mycket övrigt i veckan eftersom jag vill ta vara på tiden. Taggar för utsparken med ettorna imorgon, är lite nervös eftersom vi var väldigt elaka mot dem på nollningen...

Inga kommentarer: