fredag 22 mars 2013

TROR ATT DU OCH JAG KOMMER MINNAS DEN HÄR KVÄLLEN TROR DU ATT DU OCH JAG KOMMER DRÖMMA OSS TILLBAKA

Första veckan är avklarad på radion. Jag har blivit uppdaterad från enkätflicka till riktig reporter. Har bland annat vart i Ludvika och Borlänge på jobb. Det är så kul! Radio är verkligen något för mig. Kom på mig själv med att tänka: det här är verkligen världens bästa jobb. Journalist alltså. Här är mitt första lite längre inslag+ en enkät såklart om Earth hour på 12.12. Imorgon kommer även ett annat inslag att gå. Vet däremot inte när. Får lyssna på radio hela dagen. Egot växer. Nu ikväll ska jag ner till Bolanche och lyssna/titta på Sebbe när han DJar åt förbandet till Näääk. Undrar om jag kan få Sebbe att spela Håkan... Lyssna: Tolvåtie 20130322 12:10

1 kommentar:

Maria Nylén sa...

Va duktig du är! :D