torsdag 11 februari 2010

NIGHT

Nu blev det inläggs bomb, men man måste passa på medan man har en fungerande dator. I helgen så ska vi dra iväg på läger igen i Saxenborg. Har lyckats att få ner allt i väskan, plus att jag ska försöka knöla ner en kudde. Jag måste ta med mig väskan till jobbet för att jag hinner inte hem emellan. Pinsamt och komma med en kudde under armen...
"Hej! Jag ska flytta hit nu."
Nej, så den får bli ner knölad.
Ska nog dra mig mot sängen eftersom jag är så sjukt trött.

Godnatt!

4 kommentarer:

Giina sa...

jag bad om att få sluta tidigare så jag hinner hem :)

Giina sa...

Sv: ja det gjorde jag :D

Olivia sa...

Jättefin blogg du har ♥
Haha, flytta in på jobbet... undra vem som vill det egentligen?!

KRAMAR I MASSOR // OLIVIA

Linnea Holgersson sa...

Oliva: Tack! vad glad jag blir, haha. Din blogg var också jättefin, tyvärr fatta jag itne riktigt vart jag skulle skriva in kommentaren så det blev här istället :)