söndag 21 februari 2010

WANTED: MIN DATOR

Det känns som det var ett år sedan jag senaste bloggade! Skrev jag inte så i förra inlägget, haha? Men man undrar ju hur långt tid det ska ta att fixa min dator egentligen?! För utan den är jag helt socialt handikappad. Haha, nej men jag kan inte blogga eller vara inne på facebook eller msn... Hmm, kommer den inte i slutet av den här månaden ska jag personligen gå in och slita en ny ur händerna på dem. Och kanske en ny mobil medan jag ändå håller på?
Idag har jag inte fått så mycket gjort, jag var i alla fall ner och träna med Gina. Efter det så var vi så trötta och hungriga att vi gick till kupolen och åt. När jag hon i kassa fråga vad jag ville ha och dricka till så sa jag: "Öhhmm.. sallad."
Va? Hahaha hon skratta och sa att hon också var trött, stackars människor.

1 kommentar:

Giina sa...

ja vilka i-lands problem ni har :P :D JA JAG VILL HA TILLBAKA DIN DATOR!