torsdag 11 februari 2010

PRAKTIK

Svaret som alla funderar på NU är: Nej jag har inte fått tillbaka min dator :( sitter vid pappas nu och tänkte bara uppdatera lite. Eftersom det kändes som det var ett år sedan jag gjorde det senast! Fast det kanske snarare var en- två veckor sedan, haha.
Men just nu är jag på praktik på Borlänge tidning. Det är sista dagen imorgon och jag har precis bakat en fjäsk kaka som jag tänkte bjussa dem på. Men det har faktiskt vart kul att vara på BT, har fått en del grejer med i tidningen! Det var lite coolt att se sitt namn, haha. Nästa vecka ska jag plocka djurskit på djurmagasinet och sista veckan är jag på Dala Demokraten.

Uppdate: Jag får troligen tillbaka min dator nästa vecka! Wiiie
Så ni behöver inte gråta och tro att jag har slutat blogga ;)

KRAM!

1 kommentar:

Giina sa...

ÅÅH VILKEN TUR!!! har gråtit mig själv till söms varenda kväll nu och trott du slutat :'(((