måndag 27 september 2010

DETTA KOMMER KÄNNAS AV IMORGON

Tjenqa banana! Helt konstig dag, haha. Kan skratta lite åt den nu när det är gjort. När jag kom till skolan var jag skitnära att trampa på en anka, haha EN ANKA! Låter helt sjukt, men de låg och sov på skolgården på rad och jag såg dem inte förens jag var nära på att mosa en.
Sen vill jag bara säga att jag har världens skönaste samhällskunskaplärare! Patrik, vad gjorde vi utan dig? På eftermiddagen var det orientering, da da daaa. Först tänkte jag: men det är ju inte så hemsk. Jo tjena. Vatten upp till knäna, genomsura skor, försvunna kontroller, Gina vricka till foten och helt fel med matten. Dessutom vart jag nog knäpp eftersom jag dök ner på marken varje gång jag fick syn på en trattkantarell och utbrast: trattisar! Helt hjärntvättad, haha.
Sen slutade det med att vi fick mycket mindre poäng än vad jag hade räknat med.. Men nästa år då fan!
Nu ska jag bara vänta in träningsvärken, peace out!

Inga kommentarer: