söndag 19 september 2010

VILL GÅ OCH LÄGGA MIG OCH VAKNA OM 4 ÅR

Tittade lite snabbt på valvakan och såg att Svergie Demokraterna har kommit in i riksdagen och att de har blivit vågmästare. !!! Varför har Sverige röstat in SD? Nu kommer allting bli mycket svårare om Jimmie Åkesson får sitta där i sin kostym och tro att han är nått. Han är allt utom mysig, ingen av de andra partierna vill ha in honom. Jag vet inte varför ni som röstade på SD gjorde det, för jag ser inget vettigt i deras politik. Funderar på om jag ska sparka ut Jimmie och co med rumpan före ur Sverige eller flytta till ett varmare land?
Får väl stå ut resten av valvakan (jag gillar inte valar!!!!)

1 kommentar:

elin sa...

varför inte??

sv: haha jaa..eller smygfota...kan ju bara nej men hej *poff en bild på en skönhet som dig;);)