onsdag 15 september 2010

SJÄLVKÄNSLA SJÄLVFÖRTROENDE DU KAN BARA DU VILL

Hela dagen har jag hört hur bra jag är, att ingen är som jag, att jag kan göra vad som helst bara jag vill, att bara man satsar högt så kan man gå hur långt som helst. Att jag är kreativ, att jag kan utnyttja det till min fördel, att om jag vill så kan jag och bara jag kan stå ivägen för det. Det var nån som kom fram till mig på stan och sa det. Haha nej, det var ju inte riktigt sant.. Jag har suttit och lyssnat på föreläsningar HELA dagen. Det var don't drink and drive i skolan och hela förmiddagen var det föreläsningar. Laila Bagge var där och berättade om sitt liv, kändes konstigt att se henne utanför teven. Trodde hon bodde därinne haha. Sen på eftermiddagen så åkte vi till Falun på UF KICK OFF- Velodromia. Där fanns det två grymma föreläsare. Teo Härén och Elaine bergqvist.
Nu ska jag ta tag i matten, måste jobba ikapp. Jag kan om jag vill! (fast jag vill ju inte plugga matte haha)

Inga kommentarer: