torsdag 21 oktober 2010

BUSY BUSY BUSY

Kommer ha fullt upp hela helgen. Vi har fått en massa kvällsuppdrag, men det ska bli skitkul! Sen är vi lediga hela dagen på fredag och på måndag.
Fredag- Cozmoz, fota billion dollar babies och ta vimmelbilder.
Lördag- Maxim, backstage på Sound of Music. FEJ- festivalen, fota skriva
Söndag- Skriva ihop allt som ska in på måndags tidningen

Vi gick lös i studion idag igen. Jag och Gina hade lite ledig tid, hehe. På kvällen var vi i Kvarnsveden och kolla på en barnteater som Gina sen ska skriva en recension på. Jag var moraliskt stöd. De var jättesöta! Bilder kommer när jag får tillbaka mitt minneskort av Saga.
Nu ska jag slappa med glass och Grey´s, kram

3 kommentarer:

Giina sa...

Gött!! Det kommer nog bli skitkul! :D

Giina sa...

Sv: ja den fick jag typ förra veckan nån gång:D nej två veckor var det nog xD

Giina sa...

Sv: ja den fick jag typ förra veckan nån gång:D nej två veckor var det nog xD