måndag 18 oktober 2010

VECKAN SOM KOMMER OCH GÅR

APUn på DD fortsätter som vanligt denna vecka och jag hoppas den fortsätter vara lika grym! Annars fyller min barndomskompis Heidi år imorgon, så jag och Gina ska hem till henne och fira. Hon lova att spara lite tårta till oss!
Sen trodde jag att det var Soltorgsfest den här veckan, men David med koll sa att det var nästa vilket var tur eftersom vi inte vet vad vi ska vara. Temat är det-jag-ville-bli-när-jag-var-liten. Men jag ville först bli delfinskötare och sen busschaufför så jag tänkte vara lite kreativ istället. De andra tjejerna ville att vi skulle klä upp oss till ninja turtles eller superhjätar. Men känner mig inte hundra sugen på det, jag kanske ångrar mig. Om någon av er har något bättre förslag får ni gärna skriva det!
Förra terminen var vi uteliggare, det var grymt kul att klä upp (ner?) sig till.

2 kommentarer:

bengan sa...

powerpuffpinglorna!! :D

Giina sa...

hahaha ja det kan vi ju vara Linnea ;)