söndag 10 oktober 2010

HTC DIAMOND

Om jag inte har sagt det så letar jag efter en ny mobil. Min är skräp och behöver uppdateras. Jag som får ångest av att gå in en mobilaffär och är rädd för telefon försäljare, upptäckte internet. Nu tror jag att jag har hittat en jag faktiskt gillar! Det är både touch och tangentbord! Ni kan läsa mer om den HÄR. Men jag är osäker på om det är tangentbord eller inte, för på vissa bilder så ser det ut som det inte är det och på vissa är det ett... Jag ska kolla upp det lite mer.
Vad tycker ni, är det en hiss eller diss?
Föresten min ipod är INTE trasig!! Överlycklig! Inte ens överförningssladden var trasig, fattar inte vad som hände. Den fick väl återhämta sig förut.

3 kommentarer:

Anna sa...

okej den var fin du kan få köpa en HTC :P

Giina sa...

haha vad generös Anna är x)
Hiss, en tumme upp (Y)
Jag har också tittat en lovande :D HTC PRO 2

Mia sa...

hiss (y)köp den! :D