tisdag 23 augusti 2011

JAG SKA TÄNKA DET OCH TALA DET OCH ANDAS DET OCH LEVA DET

Juni/Juli/augusti. Mina tre sommar månader. Hur satan ska man kunna sammanfatta sommaren i några ynka bilder? Allt ifrån studenten i början av juni, alla badutflyckter, grillkvällar, fester och filmkvällar som tagit rum, Peace & Love med allt vad det innebär som var sommarens höjdpunkt (fick äntligen se DAR live) glass i stora lass, alla ljumna kvällar man sett solen gå upp, den underbara veckan ute i skärgården, sitta runt en eld och titta upp på stjärnorna, min 18 årsdag och min krogpremiär. PLUS alla de där detaljer som gjort sommarlovet, små som stora. Sammanfattat så kan jag säga att sommarlovet var ganska stort. Mitt sista sommarlov.
Imorgon börjar skolan igen. Klockan 1200 i aulan och det sista året har kickat igång.
Gasen i botten alltså

Inga kommentarer: