torsdag 4 augusti 2011

SAKNAR DIG SEN DU FÖRSVANN SAKNAR OCH KÄNNER MIG HALV

Bilder från igår på min söta Mikis som la sig bredvid mig på gräsmattan, sötan.
Vilken jävla dag! Har typ cyklat till Skåne och tillbaks! känns det som. Jag, Gina och Edda var extremt badsugna, så vi trampa iväg till långsjön för slappande och svalkande. Jag vart upptvingad i hopptornet av Edda. Inte ok.
Sen trampa vi iväg direkt till träningen, tränade aset av oss, jag cyklade hem och var utsvulten/död. Nu tänker jag inte röra mig en milimeter ur sängen. Har jag en dejt med en toblerone som det står mitt namn på. Hörs imorgon!

2 kommentarer:

edda sa...

hahah rätt åt dig att du blev upptvingad där :D och nu myser du med min present till dig :D hahha men grym dag :D

Giina sa...

vad söt hon är där ! varför ville hon inte gosa när jag var där!?