söndag 28 augusti 2011

JAG SLÄNGER NER EN NYCKEL IFRÅN FÖNSTRET I KÖKET JAG BOR FYRA TRAPPOR UPP OCH DU ÄR VÄLKOMMEN IN

Bilder från kvällen igår, Emmas place och Klin.
Riktigt kul kväll igår! Det började hos Emma med en mini förfest i hennes lägenhet, som snart snart snart är färdig! Vi pumpade musik och planerade allt skoj vi kommer ha i den lägenheten. Sen bar det av till Klin! Vi dansade tills svetten rann längs ryggen och Gina blev smått äcklad när hon kom åt mig rygg haha. Träffade några riktigt sköna nya människor också. Men detta var bara förfesten till nästa fredag, då vi också ska ut! Jag längtar!
Idag har jag inte gjort något vettigt. Ska nog ta en springtur senare och få ut i lite överskotts energi. Sen spendera lite kvalitetstid med mina cheez ballz, räddar liv. KRAMAR

1 kommentar:

Giina sa...

GONNA GET DOWN ON FRIDAY!!!! :D