tisdag 7 april 2009

Den som inga byxor har, han får gå med rumpan bar.

Idag så hände det som BARA händer på film mig. Vi har SANT dagar i skolan, dom få sista dagarna innan det är lov. Så vi satt och väntade på att en föreläsning skulle börja. Jag hade satt mig i ett fönsterbläck där det verkligen INTE är meningen att man ska sitta, men jag klämde mig upp där ändå. Det var ju så hilma skönt att bara sitta och suga in sig solstrålarna innan man skulle in i ett mörkt klassrum igen. Sen så skulle jag hoppa ner från den, då hörde man ett väldigt illabådande rasch, ljudet från jaa.. låt oss säga mina jeans som rivs upp i rumpan! Så sen när jag tittade för att se hur svår skadan var så hade jag världens hål precis mitt på rumpan, kul! Det var väldens skruv som stack upp på fönsterbläcket.Som tur var så var det inte så många som såg, men dom som gjorde det höll på att skratta ihjäl sig. Ja det är ju trevligt att man kan ha kul på min bekostnad. x)
Men i alla fall så drog jag ner linnet och gick runt sådär resten av dagen tills jag fick åka hem. Det vill jag aldrig göra om.

Tre dagar kvar!!:D:D

1 kommentar:

Giina sa...

hahahaha :D herregud vad roligt det var :D hoppas det går att laga <3