söndag 5 april 2009

Fem dagar kvar...

Det är så härligt nu när det äntligen har blivit vår. Man känner det så fort man går utanför dörren och det är så härligt. Äntligen så kan man stoppa undan vinterjackan och vinter kängorna, på med skinnjackan och vårskorna:D Är det inte härligt?

Och nu så är det bara FEM ynka dagar kvar tills jag åker till Lanzarote!:D Jag längtar! Fast det kommer säkert vara jättevarmt här i Svergie med och sen blir det jättefult väder när jag kommer hem. Det skulle vara typiskt min tur... Men jag kan ändå inte sluta vara glad för att solen har tittat fram.
Igår så var jag nere på stan med Gina Blixten Lindqvist. Hon skickade ett sms till mig och sa att hon hade planerat en mysig lördag på stan och att jag skulle träffa henne utanför Bragegallerian klockan halv tre. Klockan halv tre så var jag nere vid Brage gallerian och jag gick in och kollade i lite affärer medans jag väntade på att hon skulle komma. Klockan kvart i tre så hade Gina fortfarande inte kommit så då ringde jag henne. När jag frågade vart fan hon var någonstans så började hon svamla om pasta som inte ville koka och att hon var påväg. Då frågade jag hur långt hon hade kommit. "Jag är på min gata nu.." Svarade hon då. suck. xD

Men det slutade i alla fall med att stan stängde klockan tre och vi drog till kupolen och köpte glass. Sen satte vi oss ute i solen och åt. Gud vad härligt!
Sen hyrde vi film och åkte hem till mig. Kul dag även fast den blev lite misslyckad på sitt sätt;)


Vårskor!


Jag och Gina i solen


Jag gjorde en liten vår uppdatering på bloggen, vad tycks?

1 kommentar:

Giina sa...

haha, det blev jättefint :D Jag menade väl xD hahaha och pastan ville faktiskt inte koka! Men om du ville veta så blev det jättegott :) JAA fan vad du måste läängta! jag vill också utomland <3