måndag 20 april 2009

Fullt upp

Nu är jag hemma igen! Eller egentligen så kom jag hem i fredags, sent sent på kvällen. Men jag har haft så mycket för mig i helgen så jag har inte haft tid att blogga. I lördags så hade jag filmkväll men Gina och Sandra, gud vad jag har saknat dom!Flickan som lekte med elden. Riktigt bra! Måste läsa den sista delen!
Min Vecka i Lanzarote kan sammanfattas som UNDERBAR! Det var riktigt varmt och skönt hela veckan som tur var. Jag har ridigt kamel och tittat på vulkaner. Jag har ätit tapas och paella och en massa annt på resturang. Jag har solat på en varm men blåsig strand, sand i maten och i håret och överallt! Jag har också bränt mig för att vi köpte ett solskydd med för låg sol skyddsfaktor. Aj aj det var inte kul. Och på hemresan så tittade vi på Kung Fu Panda bara för att göra allt med en trevligt avslut. Haha, gud vad jag flabba. Och så satt jag och kommenterade högt om allting i filmen så alla kollade hela tiden konstigt på mig, haha.
Men istället för att lägga ut alla dom 50 bilderna jag tog under veckan så visar jag en från stranden vi var på.:)

Playa del Papagayo

1 kommentar:

Giina sa...

gud vad underbart du måste ha haft! :D <33