onsdag 1 april 2009

SOOL!

Jag har varit lite dålig på att blogga för att jag har flängt runt som en galning, tycker jag i alla fall.. Haha. Men nu ska jag sitta ner, andas och fixa lite på bloggen.
Igår så var jag på föräldramöte med konfermanderna. Jag ska vara fotbolls konformations assistent (fiina låånga ord) i sommar och igår så träffades vi för att planera. Alla assistenter och konfermander kom inte så vi var inte så många, men jag tror det kommer bli skitkul! Vi är en superbra assistentgrupp, det är jag, Gina, Edda, Snibben, Lisa, Ida och Sebbe. Det kommer bli top i sommar det är en sak som är säkert!:D
Och idag så var det sol och allt!! Vi har en massa läxor nu för tiden, så jag bestämde mig för att göra det bästa av det. Jag gick ut och satte mig på en filt i solskenet, samtidigt som jag gjorde läxorna. Smart va?

Ha det bra!

Inga kommentarer: