lördag 10 oktober 2009

HAGAFEST BILDER

Jag har brutalt print screenat bilderna från mina kompisar Gina och Isabelles bloggar. Ingen av dom kommer kunna skicka dom till mig nästa vecka eftersom Gina ska till Spanien och Isabelle och Patricia ska på älgjakt. Ni får ha det så kul!! :D
Men här är några bilder i alla fall:

Först några coola outfit bilder på mig & Gina

Patricia & Isabelle

Sen vart Limorna hungriga så vi tog bussen till Max

Jag önskar att jag hade tagit kort på deras lägenhet för den var verkligen jättesnygg! Jag är så avundsjuk... Haha. Men Gina, Saga och jag åkte i alla fall dit för att fixa oss innan Hagafesten. När vi var där så började dom ångra sig att dom inte skulle gå, ha! Det var ju det jag sa. Men dom har lovat att följa med nästa gång. Men sen drog jag ocg Gina till flamingo och Hagafesten. Grymt kul var det i alla fall och det var kul att många hade klätt upp sig enligt temat! Gina var skitcool med hål i strumpbyxorna, riktigt punkigt! Jag såg mesigare ut, haha. Men min look vart mycket snyggare när Gina våfflade hela håret med Volym Master, fick ett snyggt partyburr. Det var rikitgt kul kväll i alla fall och det måste göras om!

Tack för kvällen alla! pUSS

2 kommentarer:

Isabelle sa...

nej jävlar, har du snott mina bilder va? nu jävlar kommer jag med bössan på måndag ska du se ;) haha nejdå de e lugnt :) kul att ni kom ) <3

Linnea Holgersson sa...

Jag lånade dom bara! Jag lovar du får tillbaka dom hahaxD Ja du får vänja dig med det för vi äälskar er lägenhet! (Y) <3 Tack för att vi fick komma och stöcka till ;)