onsdag 7 oktober 2009

HAGAFEST!!


På torsdag så är det Hagafest igen! Peppad till max!
Även om jag och Gina försökte få med Saga, Patricia, Isabelle så gick det inte. Men jag säger bara: "Ni får skylla er själva vad ni missar".
Men vi ska i alla fall vara hos Isabelle och Patricia innan och göra oss iordning innan vi drar vidare till flamingo, runt halv elva- elva.
Det är Punk/Rock tema och jag gjorde mitt bästa... Men Gina ska hjälpa mig Rocka till min outfit lite. jag hade en jättesnygg idé i huvudet, men det blev inte riktigt så. INTE som på bilden, det var bara som jag önskat att jag kunde ha på mig. Det blir ju aldrig som man tänkt sig. :)

Nu ska jag titta på grey´s anatomi! En av mina favorit tvserier. men jag lyckas alltid börja gråta på slutet, vi får se om det håller den här gången.

xoxo

1 kommentar:

Giina sa...

PEPP!!!! :D jag kommer göra dig skitsnygg!!! :D