lördag 17 oktober 2009

NY SÄNG!

Idag kom min nya säng!
Den är stor och bekväm, jag kommer nog att sova skönt ikväll! Men den är inte lika stor som jag ville ha den först. jag ville ha en och tio, men det fanns inte så jag fick nöja mig med en och fem. Men den är ju mycket större än min nittio säng som jag hade innan...
Men jag och mamma var i alla fall ner och handlade lite nya påslakan och örngott idag. Vi ska också köpa lite andra nya saker till rummet. En ny matta, nytt överkast och kuddar, ny sängklädnad som mamma ska sy, ny lampa och så ska vi målanattduksbordet för den ser så sliten ut nu. Det känns riktigt kul att fräscha upp rummet lite!
Jag tittar nu på Idol på tv4 play, det var ju Michael Jackson tema! Mina favoriter är Mariette och Tove! Såklart så var dom bäst :D Men Erika var också riktigt grym!
Och snacka om att Jordin Sparks ägde ut Kevin röstmässigt, han hördes ju knappt när dom sjöng "No air." nej Chris var nog bättre då.

xoxo

Inga kommentarer: