lördag 3 oktober 2009

MP1

Här är min klass, MP1. Det är fem killar och resten är tjejer, haha. Jag har alltid gått i tjejklasser så jag är rätt van. Det är inte världens bästa kvalite på bilden eftersom jag tog den med min vanliga kamera så ljusfläcken är från blixten. Men jag redigerade om den lite så att den vart tydligare. Ja, så här blev det i alla fall.
Mig hittar ni i lila tredje högst upp från vänster. :)

Och Grattis till Saga ( andra tjejen från vänster, andra raden) som fyller 16 idag! :D
Grattis grattis grattis! Många pussar och kramar och tårot och presenter önskar jag dig, sen får du ju se vad tomten, eller tomtarna kanske jag ska säga, har till dig. ;)

xoxo

2 kommentarer:

Giina sa...

HAHAHAHAHA!! nu glömde ludvik ;) GRATTIS saga!! :D

Linnea Holgersson sa...

Ja just det ludvig också hahaxD