fredag 20 november 2009

F R E D A G

Nu är jag lite lame och sitter i skolan och bloggar nu bara för att jag inte hinner hem, jag ska vara borta hela helgen, haha. Det är läger i Saxenborg. Det blir med Gina, Mia och en massa mer. Konfirmanderna också såklart. Det blir nog kul(Y) Har en fullpackad väska som jag lämna på mammas jobb. Det var mest kudden som tog plats. Kom knappt in på bussen för att den var så tjock, haha.
ÅHHH! Igår såg jag New Moon!!! Den var så bra!! Fast jag tror att det är bara vi tjejer mellan 15- 18 som tycker det, haha. SNYGG JACOB!! Alltså jag smälte ihop till en lite pöl på golvet när han kom, åhhh... hehe. Nu måste jag bara vänta ett år innan jag kan se den igen och köpa filmen. hm.
Jag och Gina hade så kul när vi väntade på bussen! Hahaha, fail! Nu har jag två lektioner kvar och sen slutar man.
xoxo

3 kommentarer:

Isabelle sa...

men gud hur ni är på läger hela tiden :) haha

Emilie sa...

jag ska se new moon på tisdag (-;

Linnea Holgersson sa...

Isabelle: Typ x)