onsdag 11 november 2009

Madrass= ont i axel= Linnex= DET BRINNER!

Kom nyss hem från skolan med min 50 kg tung väska. Vi hade askalas hemma hos Limorna :D Det började med att jag fick hämta Gina från Lindex omklädningsrum, hon hade tydligen ont i huvudet. Sen gick vi med våra 50 kg väskor hem till dom, utan att stanna en enda gång! Sen lagade vi tacos och åt, riktigt gott! Sen tittade vi på "Torkel i knipa" bara för att Patrcia och Isabelle aldrig hade sett det! :O Nu så är dom också Torkel nördar ;)
Sktikul kväll, tack alla! (Y) Saga kunde inte hänga med eftersom hon var sjuk :/ stackarn...
Men här är i alla fall några bilder från kvällen:

Såhär såg Gina ut efter hon berättat för Isabelle
om färgen på deras nya tapet.

Jag försökte ta kort å mig själv vid spisen för att bevisa mina skills,
men det blev en på min näsborre och stekpannan.




Efter att vi sovit på madrasser på golvet (Gina tog allt täcke...) så fick jag riktigt ont i axeln. Så när jag kom hem så hade jag på lite Linnex, men det hände ingenting. Så jag hade på rätt mycket. Och nu brinner min axel! Men det är bara att hålla ut, eller hur?

Massor med kramar

3 kommentarer:

elin sa...

hahaha! näsborre<3

Giina sa...

haha typ jag med crazy miner på alla bilder :D härligt! (Y) Skitsköj var det :D me najag gjorde inte min matteläxa ;) kanske tog vatten över huvudet.

Isabelle sa...

fucking slickepinne ;)