söndag 1 november 2009

STUM, CHECK

Kom hem från STUM lägret i Rättvik idag. Det första jag gjorde var att dö på soffan och gosa in mig i mitt sköna täcke, åhh... Nu är klockan fem och jag funderar seriöst på att gå och lägga mig snart. Det kan bero på att jag sov två timmar inatt.
Det var skitkul på stum i alla fall! Vi hade workshops och då hade jag valt dans med alla mina kompisar och då dansa vi hip hop med skönaste ledaren, Marcus!
Han håller på att lära oss en dans och mitt upp i en rörelse stannar han och sliter av sig mössan.
"Fan vad tunnhårig jag håller på att bli, titta bara! Nej vänta titta inte! Ja det är väl bara att tacka farsan för generna."
Sen hade vi uppvisning inför alla, jag var faktist rätt nervös innan eftersom jag inte var 100 % säker på stegen, men det gick skitbra! Vi peppade upp innan dansen och sen körde vi och efteråt så ville man bara fortsätta dansa, haha.
Sen har vi såklart ätit en massa godis och suttit uppe hela kvällen. Visst, man blir trött, men vadå det hör ju till. ;)

Kramar på er! På tal om kramar så har jag kramat ungefär 200 pers idag!