söndag 29 november 2009

FÖRSTA ADVENT!!

konstigt med första advent i november och att det är plusgrader ute och ingen snö. Men jag hoppas som en galning att snön ska komma snart, det kliar i fingrarna på mig, haha.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Tog en rejäl sovmorgon och spenderade halva eftermiddagen med att titta på idolreprisen från fredags. Mariette var ju min favorit :(
Sen hjälpte jag mamma att julpynta lite, vi ska börja med det på allvar senare. Sen lovade mamma mig att vi skulle baka lussebullar, men det sa hon sen att hon inte orkade.... hm. Sen försökte hon fjäska för mig genom att bjuda på pepparkakor och glögg. Så lite julstämning blev det ju!

Hoppashoppashopppas att snön kommer snart! Glöm inte Gossip Girl ikväll igen på 5an klockan 19.00!

2 kommentarer:

elin sa...

men HÅLL TYST! VAD SKA DU MED HORSNÖ TILL?

Giina sa...

jag älskar julen :D hahah jag såg det med dig ;D