torsdag 12 mars 2009

Lanzarote

Idag var en ganska normal vanlig dag. Sådär som alla torsdagar brukar vara. Men när jag satt hemma och åt min macka efter skolan så kom mamma hem misstänksamt tidigt mot vad hon brukar. Sen så berättade hon att jag och hon ska åka till Lanzarote på Påsklovet!:D
Lanzarote är en spansk ö som tillhör Kanarieöarna. Så gissa om det kommer vara varmt och skönt där nere. Vi ska vara borta i åtta sköna dagar. Jag längtar!
Hotellet som vi ska bo på heter Blue Village Playa Flamingo som ligger i Playa Blanca. Och visst ser det inte härligt ut?
Vi ska ju åka dit på våren så det kommer säkert inte vara lika varmt som det skulle ha varit på sommaren, men en 25 grader och blå himmel duger för mig!:) Hellre det än slask och regn som det kommer att vara här i Sverige
Haha, bara för att jag säger såhär nu så lovar jag att det kommer vara jättefint väder här hemma och så jättefult väder där. Det skulle vara typiskt min tur x)
Gud vad jag längtar!:D

Hotellet som vi ska bo på, Blue Villige Playa Flamingo.
Sandstranden, Playa Blanca


2 kommentarer:

Giina sa...

Gud vad härligt det ser ut :D du får gärna ta med mig! :D haha

Linnea Holgersson sa...

haha ja jag vill ta med mig alla!:D fatta vad kul vi skulle kunna ha:P men sorry;)