fredag 6 mars 2009

Edward



Jag måste erkänna att jag är en Twilight nörd.

Jag älskar filmen och jag älskar böckerna. Men jag gillade faktiskt böckerna innan dom blev film, för det var ju efter filmen som alla hörde talas om den och började läsa böckerna. Men jag fick boken ungefär sommaren 07 och tyckte att den verkade bra. Sen var jag fast. Ni kan ju föreställa er hur galen jag blev när jag såg att dom hade gjort film på den. Jag bokade platser till premieren och det var inte världens bästa platser, tredje raden. Man fick lite ont i huvudet när man skulle hänga med i början. Men jag SKULLE gå på premieren, jag menar det var ju min favorit bok som dom hade gjort film på! Så jag sket i om det var bra eller dåliga platserx) men sen märkte man inte av att man satt på tredje raden, för filmen var så jävla bra! Jag rekommenderar den starkt till er som inte har sett den än. SE DEN! Man blir förälskad, jag lovar.

Kan inte vänta tills den fjärde bocken, Så länge vi båda andas kommer ut på svenska och när den andra filmen New Moon kommer på bio den 22 November. Då kommer jag sitta där, på en bättre plats får vi hoppas:)

Inga kommentarer: